Categorie
 
 
 
 
 

Termenii și condițiile comerciale ale societății O & T SLOVAKIA s.r.o. pentru waragod.ro

O&T SLOVAKIA s.r.o.

Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra, cu sediul în Slovacia

CUI: 47056827

CIF: 2023745174

Cod de înregistrare în scopuri de TVA: SK2023745174

Tribunalul regional NR, secțiunea SRO, dosar nr.: 34030/N

Contul bancar: Unicredit Bank: SK6411110000001363 297 004

 

Autoritatea de supraveghere:

Inspectoratul comerțului din Slovacia (ICS)

Inspectoratul ICS pentru Regiunea Nitra

Staničná 9, 94901 Nitra

Tel: 037/7720001, Fax: 037/7720024

 

 

Produsele pot fi achiziționate de pe site-ul nostru atât de persoane juridice, cât și de persoane fizice, cu respectarea următoarelor reguli.

 

Comandă

  1. Consumatorul comandă produse și servicii de la vânzător prin intermediul sistemului de tranzacționare pe  www.waragod.ro, în scris: prin e-mail (inclusiv comenzile prin e-shop), prin poștă. Comanda astfel executată se devine obligatorie și se încheie un contract la distanță în conformitate cu prevederile Legii nr. 102/2014,M.O. cu modificările și completările ulterioare.
     
  2. La fiecare comandă, consumatorul trebuie să menționeze numele și prenumele, adresa poștală și de facturare, numărul de telefon și adresa de e-mail. În cazul cumpărătorului persoana fizică autorizată sau persoana juridică, se menționează în plus și următoarele: CUI, CIF, număr înregistrare ORC, denumirea produselor, descrierea produselor, numărul de bucăți, data emiterii comenzii (comanda prin e-shop, îndeplinește aceste condiții în mod automat). Aceste date, în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal nr. 428/2002 M.O. vor fi utilizate numai în contextul relației comerciale dintre vânzător și consumator și nu vor fi oferite unei terțe persoane (cu excepția persoanei care transportă produsele).
     
  3. După primirea comenzii, aceasta va fi înregistrată în sistemul vânzătorului și în acel moment se încheie o relație comercială între vânzător și consumator. Vânzătorul va contacta cumpărătorul în cel mult 24 de ore (în zilele lucrătoare) pentru a verifica comanda, modalitatea de transport și anunță timpul de livrare posibil sau termenul de preluare, prețul final și metoda de plată. Din acest moment comanda devine obligatorie pentru consumator.
     
  4. Consumatorul are dreptul să anuleze comanda prin acordul ambelor părți cât mai curând posibil, astfel încât comanda să nu fie expediată. Comanda poate fi anulată numai în formă scrisă (prin e-mail) sau prin telefon. Confirmarea anulării trebuie comunicată consumatorului de către vânzător prin notificare scrisă (prin e-mail) sau prin telefon. Notificarea scrisă este necesară ca o dovadă de anulare pentru vânzător în vederea opririi procesării comenzii.
     
  5. În cazul în care comanda este pozitivă, produsele sunt ambalate în pachetul corespunzător și trimise la adresa de expediere a cumpărătorului. Dovada plății mărfurilor (în acest caz factura) va fi trimisă la cumpărător în formă electronică, pe adresa de e-mail menționată la comandarea produselor. Prin urmare, este foarte important să introduceți corect o adresă de e-mail și, de asemenea, să aveți grijă să nu fie căsuța poștală plină. În acest caz, este posibil să nu primiți factura pe e-mail și trebuie să contactați imediat vânzătorul sau să eliberați căsuța poștală.
    Documentul fiscal în formă electronică este, în conformitate cu Legea contabilității nr. 431/2002 M.O., din data de 18 iunie 2002, § 32 "Dovada înregistrării contabile", un document fiscal valabil. Factura, conform § 33 "Transferul înregistrării contabile" este protejată în fișierul PDF împotriva modificărilor și acest document poate fi tipărit.
     
  6. Cumpărătorul - consumator - are dreptul să contacteze vânzătorul cu o solicitare de compensație (prin e-mail la info@waragod.ro) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a soluționat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. În cazul în care vânzătorul răspunde nefavorabil sau nu răspunde la solicitare în termen de 30 de zile, consumatorul are dreptul să depună o propunere pentru soluționarea alternativă litigiilor  în conformitate cu Legea 391/2015 M.O . Entitățile de soluționare alternativă a litigiilor sunt persoane fizice autorizate (conciliatori) în conformitate cu §3 din Legea 391/2015 M.O. Propunerea poate fi prezentată de către consumator conform procedurii stabilite în conformitate cu §12 din Legea 391/2015 M.O. Lista conciliatorilor poate fi găsită pe site-ul Ministerului Economiei din republica Slovacă www.mhsr.sk
     
  7. De asemenea, consumatorul poate depune o plângere prin Platforma de soluționare alternativă a litigiilor SOL, disponibilă online la http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
     
  8. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de un consumator - o persoană fizică, care atunci când încheie și îndeplinește un contract de consum nu desfășoară activitate de întreprinzător sau o activitate profesională independentă. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la un litigiu între un consumator și un vânzător care rezultă dintr-un contract de consum sau asociat cu un contract de consum. Modalitatea de soluționare alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor încheiate la distanță. Soluționare alternativă a litigiilor se referă numai la litigiile în care valoarea litigiului depășește 20 EUR. Conciliatorul poate solicita consumatorului perceperea unei taxe pentru inițierea unei soluții alternative de soluționare a litigiilor până la maxim 5 EUR cu TVA.

 

Termene de livrare

  1. Termenul de livrare diferă în funcție de tipul de produse. Data livrării sau preluării produselor va fi întotdeauna anunțată consumatorului în momentul confirmării comenzii.
     
  2. În general, termenul de livrare sau de preluare este de 1-2 zile de la data confirmării comenzii.
     
  3. În cazuri excepționale în care anumite produse nu sunt în stoc și nu sunt disponibile la producători și importatori, perioada de livrare poate fi mai lungă. În acest caz, vânzătorul contactează clientul prin e-mail sau telefonic și oferă informații despre situație.

 

Preț, condițiile de plată și de transport

  1. Toate prețurile specificate la fiecare produs sunt contractuale. În magazinele on-line prețurile sunt întotdeauna actualizate și valide. Prețurile sunt finale, adică cu TVA inclus, eventual orice alte taxe și comisioane pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru achiziționarea produselor,  acest lucru nu se aplică în cazul taxelor pentru transport și altele, care sunt menționate numai în așa-numitul coș de cumpărături și valoarea acestora depinde de alegerea cumpărătorului.
     
  2. Consumatorul poate plăti în numerar, ramburs, transfer/depunere în contul vânzătorului sau plata cu cardul bancar - prin intermediul platformelor de plată.
     
  3. La predarea produsului consumatorul plătește produsul + costul transportului și eventual taxă pentru plata ramburs.
     
  4. Consumatorul alege modalitatea de transport prin intermediul formularului de comandă în magazinul online sau prin alte mijloace de comunicare. Consumatorul poate alege modul de transport, și anume:

a) transport propriu,

b) societate de curierat, fie GLS, fie Poșta Slovacă-Expres Curier

GLS - curier -curierul va livra coletul dvs. direct la adresa menționată

  1. Suma costurilor de transport va fi întotdeauna comunicată consumatorului în momentul confirmării comenzii eventual vânzătorul va consilia consumatorul cu privire la opțiunile de transport mai ieftine.

 

Preluarea produselor

  1. Consumatorul se obligă să preia produsele în termenul convenit la adresa indicată în comandă.
     
  2. La preluarea produsului, consumatorul este obligat să verifice integritatea fizică a expedierii. În cazul în care coletul este vizibil deteriorat sau distrus, consumatorul este obligat să contacteze imediat vânzătorul și să completeze împreună cu reprezentatul societății de curierat un proces verbal de constatare a pagubelor fără a prelua expedierea. Orice reclamații ulterioare privind cantitatea și defectele fizice ale produsului nu vor fi acceptate.
     
  3. Consumatorul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor în momentul când achită integral prețul și alte sume convenite în contractul încheiat la distanță, în contul vânzătorului. Până la momentul transferului drepturilor de proprietate de la vânzător către consumator care deține produsul, consumatorul are toate atribuțiile depozitarului și este obligat să depoziteze în siguranță și să eticheteze produsele și serviciile astfel încât acestea să poată fi identificate întotdeauna ca fiind produsele vânzătorului.
     
  4. Vânzătorul are dreptul să solicite îndeplinirea obligațiilor, în special achitarea prețului produselor și serviciilor, indiferent dacă proprietatea asupra produsului și a serviciilor nu a fost încă transmisă consumatorului.
     
  5. Riscul de deteriorare a produsului trece la consumator în momentul preluării de către consumator sau reprezentantul său autorizat.

 

Retragerea din contract

  1. Consumatorul are dreptul să anuleze comanda prin acordul ambelor părți cât mai curând posibil, astfel încât comanda să nu fie expediată. Comanda poate fi anulată numai în formă scrisă (prin e-mail) sau prin telefon. Confirmarea anulării trebuie comunicată consumatorului de către vânzător prin notificare scrisă (prin e-mail) sau prin telefon.
     
  2. Consumatorii în temeiul legii (102/2014 M.O.- Legea privind protecția consumatorilor pentru vânzarea de bunuri la distanță) au dreptul să se retragă din contract fără a menționa nici un motiv în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii produselor. Retragerea din contract trebuie să fie realizată în scris, trebuie să cuprindă toate datele utilizate pentru a identifica produsul, consumatorul și vânzătorul și produsele trebuie livrate la sediul vânzătorului pe cheltuiala și responsabilitatea consumatorului în intervalul menționat anterior. Costul de returnare a produselor este suportat de consumator.

    Produsul nu trebuie să fie deteriorat, utilizat, trebuie să fie în ambalajul original și împreună cu produsul, consumatorul trebuie să predea toate documentele referitoare la produsul în cauză (instrucțiuni de utilizare, certificate de garanție, document de cumpărare etc.) pe care le-a primit la cumpărare. Consumatorul este de acord și ia la cunoștință că prin forma scrisă se înțelege scrisoarea de retragere din contractul de cumpărare semnat de consumator.

    Produsul nu se returnează cu plata ramburs. Produsul trimis în acest mod nu va fi acceptat și va fi returnat.
     
  3. În conformitate cu obligațiile de mai sus ale consumatorului, vânzătorul preia mărfurile înapoi și în termen de 14 zile de la data retragerii din contract, prețul plătit pentru produs sau serviciu sau avansul plătit de consumator pentru produs sau serviciu se returnează consumatorului în modalitatea stabilită dinainte.
     
  4. Cumpărătorul nu se poate retrage dintr-un contract la distanță, în special în următoarele cazuri:

a) în cazul unui contract care include și prestarea unui serviciu, atunci când serviciul a început să fie efectuat cu consimțământul consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere.
 

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda (retragere din contract) sau o parte din ea, în următoarele cazuri:

  a) produsul nu se fabrică sau a încetat să mai fie fabricat 

b) s-a schimbat prețul la furnizorul produsului 

c) prețul afișat al produsului a fost eronat

 

Garanție și service, retur sau înlocuirea produselor:

  1. Condițiile specifice de garanție și de service sunt furnizate în certificatele de garanție aferente produselor pe care consumatorul le primește la achiziționarea produselor.
     
  2. În general, dacă în certificatul de garanție nu se prevede altfel, perioada de garanție pentru contractele cu consumatorii este stabilită pentru un termen de cel puțin 24 de luni sau mai mult, limitată la termenul de valabilitate al produsului. Un consumator este o persoană fizică, care atunci când încheie un contract de consum, nu desfășoară activități de întreprinzător sau activitate profesională independentă. Se poate reclama numai un produs achiziționat și plătit la vânzător. În cazul în care se face o reclamație, consumatorul este obligat să trimită (în cazul în care caracterul produsului permite) produsul achiziționat, curat, nedeteriorat mecanic, în ambalajul original, inclusiv manualul de utilizare, certificatul de garanție, factură sau altă dovadă de plată a produsului către vânzător. Atunci când  se înaintează o reclamație, consumatorul respectă instrucțiunile menționate în certificatul de garanție.
     
  3. Dreptul la garanție expiră dacă produsul a fost deteriorat mecanic prin folosirea produsului în condiții necorespunzătoare, instalare necorespunzătoare, nerespectarea standardelor relevante de către consumator sau de către persoana care a efectuat instalarea sau dacă produsul a fost manipulat de către persoana neautorizată. Garanția exclude, de asemenea, deteriorările cauzate de dezastre naturale și utilizarea necorespunzătoare.
     
  4. Când se depune o reclamație, este recomandat să informeze telefonic consumatorul pe vânzător despre faptul că produsul în cauză este defect și modul cum a apărut acestă defecțiune. Pe baza acestor informații, consumatorul va fi sfătuit să urmeze procedura de reclamație.

 

Răspunderea vânzătorului pentru defectele produselor sau serviciilor, drepturile cumpărătorului:

§ 622

  1. În cazul în care defectul poate fi eliminat, cumpărătorul are dreptul ca acest defect să fie eliminat gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârziere inutilă.
  2. Cumpărătorul poate solicita în loc de eliminare, înlocuirea produsului sau dacă defectul se referă doar la o piesă a produsului, doar înlocuirea piesei dacă prin aceasta nu apar la vânzător costuri disproporționate în ceea ce privește prețul produselor sau gravitatea defectului.
  3. Vânzătorul poate înlocui întotdeauna produsul în locul eliminării defectului, dacă prin aceasta nu provoacă dificultăți serioase cumpărătorului.

 

§ 623

  1. În cazul unui defect care nu se poate elimina și care împiedică utilizarea produsului în mod corespunzător, cumpărătorul are dreptul la înlocuirea produsului sau are dreptul să se retragă din  contract. Aceste drepturi aparțin cumpărătorului și în cazul unui defect care se poate elimina, dar cu toate acestea cumpărătorul nu poate utiliza produsul pentru reapariția defectului după remediere sau din cauza unui număr mai mare de defecte nu poate utiliza produsul în mod corespunzător.
     
  2. În cazul altor defecte care nu pot fi eliminate, cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare a prețului produsului.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version