Categorie
 
 
 
 
 

Cum se procedează în cazul returnării sau înlocuirii produselor la waragod.ro? 

Dacă sunteți interesat de returnarea sau înlocuirea produselor, pur și simplu completați formularul de mai jos și trimiteți produsele pe adresa noastră. 

 

1. Expedierea trebuie trimisă fără plata ramburs.
2. Nu se acceptă produse deteriorate, utilizate sau incomplete.
3. Completați Formularul de reclamații și trimiteți-l în colet. 

 

Adresa unde trimiteți produsele

waragod.ro
3417 / Frogman
Str. Borsului, Nr.56
410605 Oradea, Bihor

 

Centrul suport clienți

E-mail: info@waragod.ro
Telefon: +40 733 440 460
Formular de contact

 

Procedura de reclamație

 

1. Dreptul cumpărătorului de a reclama produsele defecte

Dacă apare un defect la un produs achiziționat, cumpărătorul este îndreptățit să aplice pentru dreptul din răspunderea pentru defecte (să depună reclamație). Conducerea magazinului sau angajatul autorizat este obligat să decidă asupra reclamației imediat după examinare, în cazuri complexe, în termen de trei zile. În acest termen nu se ia în considerare timpul necesar pentru expertiza de specialitate a defectului.

Clientul poate livra produsele reclamate pe adresa O & T SLOVAKIA sro Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra. Termenul de soluționare nu poate depăși 30 (treizeci) de zile. Cumpărătorul nu are dreptul să reclame defectele pentru care a primit reducere și despre care a fost informat de către vânzător. 
 

2. Răspunderea vânzătorului

Atunci când vinde produse la clienți, vânzătorul este responsabil pentru faptul că mărfurile au calitatea, cantitatea, mărimea și greutatea solicitată. Trebuie să fie fără defecte și trebuie să respecte standardele tehnice. Vânzătorul este responsabil pentru defectele pe care produsele vândute le au la preluare și pentru defectele care apar în perioada de garanție, după ce produsele au fost preluate. Pentru produsele care sunt deja folosite, vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de utilizare, uzură sau manipularea necorespunzătoare.

 

3. Locul depunerii reclamației

Cumpărătorul va depune reclamația în magazinul unde au fost achiziționate produsele. În scopul cumpărăturilor pe internet, prin magazin se înțelege O & T SLOVAKIA s.r.o., Bratislavská 2640/9, 94901 Nitra. Cumpărătorul va anexa la produse, documentele de cumpărare aferente și în cazul unui produs cu o perioadă de garanție extinsă și certificatul de garanție pentru confirmare. În cazul închiderii temporare, sau în cazul închiderii definitive a unității, reclamațiile se depun la unitatea care este afișată lângă anunțul de închidere temporară sau închidere definitivă a unității.

 

4. Perioada de garanție

Condiția de recunoaștere a reclamației este ca aceasta să fie înaintată în perioada de garanție. Perioada de garanție este de 24 (douăzeci și patru) de luni de la data primirii produselor de către cumpărător. În cazul în care produsele au o perioadă de garanție mai mare, vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului, în momentul vânzării, un certificat de garanție completat și confirmat, care specifică termenii și limitele ale acestei garanții. Dacă cererea cumpărătorului se soluționează prin înlocuirea produsului defect, pentru noul produs perioada de garanție începe de la preluarea noului produs. Același lucru este valabil și în cazul înlocuirii unei componente sau părți, pentru care s-a oferit garanție. 

 

5. Anularea comenzii
Anularea comenzii este posibilă doar înainte de înregistrarea acesteia sau înainte de trimiterea comenzii. Dacă comanda a fost deja ambalată și trimisă nu mai poate fi anulată și clientul este obligat să accepte comanda conform termenilor și condițiilor comerciale. 

 

6. Defectele care se pot elimina

Ca și defecte care se pot elimina se consideră defectele produsului care prin eliminare nu afectează aspectul, funcția și calitatea produselor. În cazul unor defecte care se pot elimina, cumpărătorul poate solicita:

a) eliminarea defectului, în mod corespunzător, gratuit și în timp util 

b) înlocuirea unei componente sau a unei părți defecte dacă defectul se referă numai la o componentă sau o parte 

c) înlocuirea produsului, dacă acesta nu a fost încă utilizat

 

7. Defectele care nu pot fi eliminate

În cazul defectelor care nu pot fi eliminate care împiedică utilizarea corectă a produselor, cumpărătorul poate solicita înlocuirea produselor defecte cu unele bune. În cazul în care înlocuirea produselor defecte nu este posibilă din partea vânzătorului, cumpărătorul poate solicita anularea contractului și returnarea sumei plătite.

 

8. Soluționarea reclamației prin oferirea unei reduceri

Dacă cumpărătorul solicită reducere, reclamația poate fi soluționată prin oferirea acestei reduceri. Reducerea la produse se poate oferi în cazul unor defecte care nu pot fi eliminate și care nu împiedică utilizarea produsului în mod corespunzător, conform destinației. La stabilirea sumei reducerii oferite, se ia în considerare amploarea defectului produsului reclamat. 

 

9. Reclamație neîntemeiată

În cazul unei reclamații neîntemeiate, vânzătorul are dreptul să perceapă cumpărătorului o taxă egală cu suma costurilor de soluționare. De asemenea, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu restitui banii pentru astfel de produse și de a nu înlocui aceste produse cu altele.


Acestă procedură de reclamații intra în vigoare la data de 12.05. 2016

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version