Cât durează livrarea produselor? | Livrarea produselor durează de obicei până la 48 de ore dacă produsele sunt în stoc. Fiecare produs este marcat dacă se află în prezent în stoc sau la furnizor, cu o dată aproximativă de livrare. |
Cât costă transportul? |
Taxa de transport începe de la 15 RON în funcție de modalitatea de transport aleasa de dvs. Puteți găsi prețurile detaliate de transport pe subpagina noastră de Transport. |
Care este modalitatea de plată a produselor? |
Puteți plăti pentru comanda dvs.: De asemenea, puteți găsi aceste opțiuni de plată în subpagina Opțiuni de plată. |
Pot comanda telefonic? | Da,puteți.Găsiți un număr de contact telefonic pentru asistență clienți la secțiunea contact. |
Cum activez un cod de reducere? | Dacă ați primit un cupon de reducere, îl puteți activa în secțiunea coș "Dacă aveți un cod de cupon de reducere, introduceți-l mai jos: " |
Cum aflu starea comenzii mele? | Puteți verifica starea comenzii dvs. în contul personal. Dacă nu v-ați creat un cont, există un link în e-mailurile comenzii pentru a afla starea comenzii. Dacă este necesar, ne puteți contacta la serviciul pentru clienți și aflați starea comenzii. |
Cum funcționează Coletăria? | Coletăria are puncte de colectare în toată România unde puteți prelua comanda personal. Veți primi un SMS cu un cod pe telefonul dvs., pe care trebuie doar să îl arătați personalului de la punctul de colectare dat. De acum înainte, vă puteți ridica coletul în orice moment în termen de 7 zile. Puteți afla mai multe despre modul în care funcționează Coletăria la acest link. |
Prin ce transportatori livrăm coletele? | Trimitem coletele către diferiți transportatori, pe care îi alegeți dvs. în ultimul pas al comenzii. De asemenea, puteți găsi transportatorii pe subpagina noastră la Transport. |
Cum procedez la eșuarea plății? |
Dacă plata dvs. eșuează, aveți două opțiuni. Dacă sunteți un client înregistrat, veți reveni la secțiunea de plată folosind contul dvs., unde veți găsi ultima comandă pe care doriți să o plătiți sau veți reveni la comanda dvs. prin e-mailul de confirmare, care conține un link către comanda dvs. Dacă ați cumpărat drept client neînregistrat, veți găsi un link în e-mailurile de confirmare, cu ajutorul căruia puteți reveni cu ușurință la comanda dvs. prin intermediul link-ului aflat la sfârșitul e-mailului. Dacă nu vă puteți descurca, nu ezitați să ne contactați la serviciul nostru pentru clienți.. |
Pot cumpăra fără înregistrare? | Da, la noi este posibil să faceți cumpărături și fără înregistrare. Este necesar să aveți bifată casuța fără înregistrare. |
Unde pot găsi secțiunea AUTO APĂRARE și CUȚITE? |
Această secțiune este accesibilă numai clienților înregistrați și va fi afișată numai după conectare. Vă puteți autentifica și înregistra pe site-ul nostru aici. |
Care este scopul formularului pentru reclamații pe care l-am primit în pachet? |
Formularul pentru reclamații este utilizat pentru schimbul și returnarea produselor prin coletărie, prin care ne puteți returna produsele pe cheltuiala noastră. Tot ce trebuie să faceți este să îl lipiți pe pachet și să îl livrați la orice punct de expediere. Informații detaliate despre formularul de reclamații pot fi găsite și în subpagina noastră -> Asistent pentru reclamații - Coletăria. |